پادگان جوادنیا قزوین

راهنمای دوره ی آموزشی در پادگان جوادنیا قزوین

پادگان جوادنیا قزوین

راهنمای دوره ی آموزشی در پادگان جوادنیا قزوین

سلام دوستان عزیزم . من دیگه تا 2 ماه و چند روز دیگه کابوس خدمتم به پایان می رسه . خوب بود گرچه سخت و طولانی بود . از بین شما کسی هست که تازه آموزشی اش تموم شده باشه و بخواد مثل من کمکی به کسانی که تازه اعزام میشن بکنه ؟ برام ایمیل بزارید تا ازش کمک بگیرم . کوچیک همتون . بدرووود

نظرات 103 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://fanosebinor.blogfa.com

سلام خوبی ممنون از مطالب خوبت

من میخوام با اشنا و پارتی اگه بشه اموزشی رو برم جوادنیا بعد تو هدف بلند مدتم اینه که تو وزارت هم بعد خدمت بمونم یعنی درخواست بدم که اگه بشه بمونم.

من چون متاهل هستم واهل یزد احتمال داره اگه اون اگر های بالا اتفاق بیفته بیفتم یزد تو ساخت تسهیلات دریایی وزارت دفاع که مال همینجاس بعدم درخواست بدم واسه موندن.

میخواستم ببینم میشه موند اونجا؟الان تو درخواست ندادی واسه موندن تو وزارت؟

من اعزامی برج 10 هستم اما هنوز جاش مشخص نیس خدا کنه بیفتم وزارت خیلی دوس دارم

حمید چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام داداش ممنون که وقت گذاشتی و کامل راجع به پادگان توضییح دادی
من یه سوال داشتم می خواستم بدونم معمولا بعد از اموزشی هر کسی به شهر خودش تقسیم میشه یا نه اگه زود جواب بدی ممنون میشم چون داداشم 92/08/19 اعزامه

شایان پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

آقا هر سوالی در هر زمینه ای دارید بیایید یاهو جواب میدم
در خصوص تکمیلی ...وسایل...کسری....تقسیم
SHM6965@YAHOO.COM

علی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
ممنون از مطالب مفیدتون.
من ایشالا اول دی اعزامم به پادگان جوادنیا برای آموزشی.
چندتا سوال دارم.
1- من متاهل هستم و توی برگه سبز(البته این بار واسه من آبیه) هم درج شده. کپی شناسنامه هم گرفتم. حتما باید برابر اصل بشه؟ یا منظورتون فقط واسه تک فرزندی و... بود؟
2- آیا همون روز اول دی که برم جلوی سازمان وظیفه، میبرن قزوین؟ یا میگن یه روز دیگه بیا؟ آخه برادرم نیشابور بود دو روز بعدش رفت ترمینال از اونجا بردنشون.
3- من معاف از رزم هستم. آیا این موضوع قبلا به اطلاع اونا رسیده و جدا میکنند؟ یا باید خودم اونجا به شخص خاصی اعلام کنم؟
4- من ترم آخر به دلایلی انصراف از تحصیل دادم. الآن برام نوشته فوق دیپلم(با مدرک معادل لیسانس) یعنی چی محسوب میشم؟

admin سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام معمولا یه روز بعد باید بری ترمینال . مطالبی که تو برگ سبز نوشته شده نیازی به ارایه مدرک نداره . متاهل بودنت و معاف از رزم بودنت اگه تو برگ سبز اومده فقط همون هنراهت باشه کافیه . ولی برای اطمینان بیشتر کپی هم بگیر از شناسنامه و عقد نامه و اینا که برای پیچوندن آموزشی به کارت میاد . میتونی یکی دوروزی بیشتر مرخصی بگیری . اگه هم مدرک خوزده معادل لیسانس . پس همون لیسانس محصوب میشی . احتمالا استوار یکم یا دوم یا اگه خیلی خوب نمره بگیری ستوانسوم میشی

هادی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام داداش
اول از همه ممنون بابت وقتی که گذاشتی و مطالب مفیدی نوشتی ، خدا خیرت بده ، من اعزام اول اسفند هستم ، در جواب یکی از دوستان گفته بودی برگ سبز برای پیچوندن آموزشی مفیده ! یعنی اگه برگ سبز (دوره تکمیلی بسیج ) داشته باشی توی وزارت از طی دوره آموزشی معاف میشی و یکسره میری سر یگان ؟

ali پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من اعزام مجددی هستم و قبلاً در نیروی زمینی و پادگان 01 خدمت کردم و دوره آموزشی ام رو کامل گذروندم ولی بعدش کارشناسی ارشد قبول شدم و بعد از اتمام تحصیل از صنایع دفاع امریه گرفتم و حالا برای آموزش افتادم جواد نیا
میخواستم بدونم دوره آموزش برای من 20 روزه هست یا دو ماهه و اگر 20 روزه هست آیا این 20 روز رو باید اونجا باشم یا مرخصی میدن؟!!

میلاد چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام من دفترچه را تازه فرستادم فارغ التحصیل کا رشناسی مکانیک با معدل 18.80هنوز تاریخ اعزامم نیامده میخواستم یکی از دوستان لطف کنه راهنمایی کنه که برای افتادن سربازی در جوادی نیا باید چیکار کنم خیلی ممنون .

حبیبی پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.pelak-hoviat.com

سلام.خسته نباشید و خدا قوت...
من یه دفتر حکاکی پلاک دارم،پلاکهای جنگی و استیل که اکثر سربازها سفارش میدن و بسیار شیک و ماندگاره.خوشحال میشم از سایتم دیدن کنید و در صورت نیاز تماس بگیرید.دفتر ما تهران،م انقلاب هست.اگر مجموعه بشید و تعداد بشید براتون ارسال رایگان هم میکنیم.اگه ام که تو سایت سفارش بدید باز ارسال رایگانه حتی برای یک پلاک.شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۳۵۰۸۳ آدرس سایت :www.pelak-hoviat.com
ممنون دوستان

محمدرضا جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 11:56 ق.ظ

من آموزشیم ٥ روذ ذیگه تمومه کسی سوال داره از فیسبوکم بیاد بپرسه در خدمتم

Mohammadreza noshad

محمدحسین داودی سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 10:28 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من در سال ۱۳۷۶/۵/۱۸ به پادگان اموزشی جوادنیا اعزام شدم واقعا چیزهایی را که گفتی صحت داره به یاد ان دوران افتادم واقعا دلم برای ان زمان تنگ شده دوران خیلی خوبی بود
ان زمان ما هنوز میدان اسب دوانی ان افتتاح نشده بود فقط استخر شنا ان درست شده بود یادش بخیر
خدا امواتت را بیامرزد به یاد ان دوران مرا انداختی

123 چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام روز بخیر
آقای سرباز ما رو بردی تو حال و هوای خدمت یادش به خیر من هم آموزشی رو اونجا بودم اعزامی 18 آذر 79
البته آموزش یما تو ماه رمضان بود و کلا اون ماه رو خوردیم و خوابیدیم واقعا هتل بود.
خوشحال می شم اونایی که تو اون دوره با هم بودیم رو دوباره ببنیم
شاید این وبلاگ بتونه یه محل برای پیدا کردن اونا باشه.

محمدعلی دانشور سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 01:08 ق.ظ

با سلام
از این اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتین خیلی ممنونم. من آموزشیم رو افتادم جوادنیا برا 1/10/93 خیلی استفاده کردم از مطالبتوم عالی بودن به جواب خیلی از سوال هام رسیدم.

farzin شنبه 13 دی 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام سلام ...خسنه نباشید ..از این اطلاعاتتون که ما میدین ممنون..وقتی داشتم مطالبتونو می خوندم حس کردم خودم الان سربازم!
منم احتمالا جوادنیا می افتم.

محمدعلی دانشور تقلبی پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام محمد علی دانشور واقعی
اقا این محمد علی دانشور من باهاش توی یه گروهان بودیم خیلی بچه با مرامی ه

فرزاد سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام دادا.... من از اصفهانم, 3روز دیگه اعزامم, من فوق دیپلمم, تک پسرم هستم,منم باید مدرکى کپى برابر اصل کنم ببرم ؟اگه میشه زود جوابمو بدین, ممنون

فرزاد سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 02:54 ق.ظ

یکى جواااااااااااب بده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام آیا می شه تماس گرفت با ژادگان

اعزامی 93/12/2 پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام به همه
بچه ها چندتا نکته برا این پادگان که انصافا پادگان خوبیه
من تو گردان سوم هستم که یه گردان دانشجویی هست و خیلی هم خوبه! بچه ها وضعیت بهداشت پادگان خیلی بده خودتون ببینید متوجه میشید فاجعه نیست ولی خوب هم نیست مراقب خودتون باشد مریض نشید ( امیدی به بهداری اونجا نداشته باشید) . زمستون های جوادنیا سرده حتما لباس گرم بیارین که اگه پست داشتین سردتون نشه. مرخصی زمان ما از پنجشنبه ساعت 14 تا جمعه ساعت 14 هست که برا تهران و قزوین اتوبوس میگیرن. بیداری ساعت 4:30 و خاموشی 21 هست. خشکبار حتما بیارید که خیلی به دردتون میخوره چون راحت میشه هر جا خوردشون. فتوکپی شناسنامه و کارت ملی رو حتما ببرید. برا غدا قاشق چنگال بیارید (سلف میدن لیوان هم میدن) در کل جوادنیا پادگان خوبیه اصلا از چیزی نترسید فقط صبر داشته باشد مخصوصا هفته اول :)
درود خدا بر شهدای جوادنیا

اعزامی 1 اردیهشت 94 سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام دوستان من اعزامی یک اردیبهشت 94 هستم.میخوام بدونم 6 صبح از تهران برم پادگان یا میدون سپاه

حسن پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام
من اعزامی 2 اسفند 93 بودم. تازه آموزشی تموم شده باید شنبه بریم یگان.

شمایی که اعزامی 1 اردیبهشتی، مستقیم برو پادگان. تازه اگه یه روز هم دیرتر بری هیچ مشکلی پیش نمیاد ولی توصیه می کنم همون روز اول بری. لازم نیست ساعت 6 صبح بری. بذار هشت یا نه صبح برو.

برای رفتن هم از مترو میدان آزادی که بیای بیرون سمت چپت درب ترمیناله. اتوبوساش همون جاست نفری 7500. البته اتوبوسای قزوینن. باید بگی جوادی نیا پیاده میشی. ماشیینای قزوین هم هستن ولی گرونن. جلو بشینی 18500. عقب 15000. ولی اگه 4 نفر بشید از میدون آزادی کمتر هم میرید. ما یه بار نفری 8000 و یه بار هم نفری 6000 رفتیم.

مارو روزای اول نفرستادن مرخصی، ولی شاید شمارو بفرستن. یادتون باشه حتما قاشق و لیوان همراه ببرید. البته لیوان رو بعدا بهتون میدن. پتو مسافرتی اگه یدونه ببرید خیلی خوبه. کارت تلفن هم ببرید چون روزای اول بوفه کارت نداره.

یادتون باشه روز اول دژبانی خیلی سخت نمیگرده. موبایل هم نبرید که کلا دردسره.

اگه لیسانس به بالا باشید می افتین گردان یکم که بهش میگن گردان دانشجویی. بعد به 4 گروهان تقسیم بندی میشید که هر گروهانی حدودا 100 نفرن.

روز اول نه تنها شما بلکه همه سردرگمند. هیچ کس هم جوابتونو نمیده. پس الکی سوال نکنید. برنامه هم به این صورته که چهار و نیم صبح بیدار باشه و نه و نیم شب هم خاموشیه. از نه و نیم تا ده و نیم هم قرقه، یعنی هیچکی نباید بیرون باشه. بعدش میشه رفت دستشویی و ...

تلفن هم کارتیه ولی روزای اول صفش شلوغه ولی بعدا خوب میشه.

روزی که تقسیم بندی گروهانی میشید میگن جابه جایی امکان نداره ولی داره. هم چنین مشخصه که تخت شما کجائه و ... اما روز اول که میرید، بعد از اینکه استحقاقی هاتون رو تحویل گرفتین، باید برید یکی از 4 آسایشگاه 11، 12، 13 یا 14 یه جایی پیدا کنید که شب اول اونجا بخوابید. جا هم زیاده نگران نباشید.

اگه مدرکتون PHD هم باشه باید سرتون رو با 6 بتراشید. پس خودتون تو خونه بزنید بهتره تا برید اونجا با ماشینای اونا بزنید.

دقت داشته باشید که اونجا از شرت گرفته تا جوراب و مسواک بهتون میدن. پس هرچی سبکبال برید به نفعتونه.

راجع به پست، گشتی و نظافت هم بگم، همتون دوره ای باید هم پست بدین، هم گشتی، هم نظافت، حتی نظافت مستراح هم دارید. اما نظافت سلف سخت تره یعنی طولانی تره.

یک توصیه برادرانه هم دارم که هرچی اونجا با گذشت تر و مهربون تر باشید با همدیگه، هم زمان زودتر می گذره، هم دوستای خیلی خوبی پیدا می کنین. با مربیاتون هم مهربون باشید. فضا اقتضا می کنه که روزای اول سخت گیر باشن اما روزای آخر باهاتون رفیق میشنو شماره هاشون هم میدن چرا که تقریبا با هم هم سن هستید. بین مربیا سرگروهبان شبانکار و سرگروهبان صالحی اهل حال ترند. صالحی روزای اول یه کم سخت می گیره ولی اگه بهش گوش بدین ردیف میشه باهاتون.

دیگه که کلا سخت نگیرید و به تخمتون باشه. از رژه هم لذت ببرید. مراسم صبحگاه هم خیلی باحاله. لذت ببرید.

کلا لذت ببرید...

اعزامی 1 اردیبهشت 94 شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

داداش گلم مرسی که انقد وقت گذاشتی.اظلاعاتت خیلی به درد خورد.
من کارشناسی ارشدم .امریه هستم.
فقط سیگار گیر میاد یا بای ببریم.یا ترک کنیم به صلاحه!

علی یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام. من ١ اردیبهشت اعزامم. کسی نیست از تهران با هم بریم؟؟ آدی لاینم‌ beny1369
ایمیل ام beny1369@gmail.com

احسان چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام دوستان میخواستم بدونم پادگان پارکینگ داره واسه سرباز های اموزشی یا نه اگه نداره ماشینو چیکار کنیم
در ضمن روز اول اموزشی باید چیکار کنیم موندگاریم اونجا یا برمیگردیم اعزامی ٩٤/٤/١
باتشکر

محمد چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:17 ب.ظ

احسان جان داداش شما چطور به این زودی فهمیدی افتادی جوادنیا؟؟؟؟

احسان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام مجدد پذیرش هوا و فضا شدم عزیز حالا محبت میکنی جوابو بدی ممنون

حامد جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام ممنون از توضیحات سرگروهبان شبانکار الان مربی گروهان ما هستن

وحید : اعزام 1 تیر 94 جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام بر دوستان عزیز. منم خدا بخاد احتمالا جوادنیا هستم. بچه های یک تیر اعلام کنن از کدوم شهران که اگه بشه با هم بریم. درضمن ماشین نیارید ک من شنیدم نمیذارن ببرید تو پارکینگ داستان میشه براتون. ممنون

محمد شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام. کسی میدونی جوادنیا دوره تکمیلی 45 روزه رو قبول داره یا نه؟ و اگه قبول داره چقدر نگهمون میدارن؟

علیرضا:اعزام یک تیر شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
اعزام یک تیر شیراز
خدا بدادمون برسهههه گرماااااا
وحید دادا خودت بچه ی کجایی؟

سروش اعزام ١تیر ٩٤ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام میگن هتل نسبت به پادگانهای دیگه لابد هست پس میریم هتل جوادینیا

وحید : اعزام 1 تیر جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

علیرضا جان خوشبختم از آشناییت. من بچه سبزوارم. سروش جان شما بچه کجایید؟ کسی هست اعزامش از مشهد باشه؟

دانیال شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام سربازان وطن.من اعزامی 1 اردیبهشت 94 بودم,ترخیص26 خرداد... سوالی داشتین تو لاین بپرسبن درخدمتم
daniello.armando

کامران شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

دانیال جان لطفا سوال منو جواب بده

اگه اولش سرمون رو با نمره صفر بزنیم بازم تا آخر آموزشی دوباره باید بزنیم یا نمیخاد دیگه؟؟

ممنون

بهی شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 07:32 ب.ظ

آقا دوره تکمیلی داشته باشیم اونجا از آموزشی معافیم؟؟

Saeid Lashgari شنبه 11 مهر 1394 ساعت 03:53 ب.ظ

اقا کسی 94/7/19 کسی هست از قزوین بیاد باهم بربم
09120966141

کیوان سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 01:18 ق.ظ

انگار همین دیروز بود! با دوماه در جوادنیا خاطره های خوبی جمع کردم . فقط هم دوماهه اولش سخته!!!

19.9.94 اعزامم دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام بچه ها از کرج کسی نیس با هم بریم محسنم
اینم شمارمه 09364996327
اگه کسی هست بگه رفقا

احسان جمعه 13 آذر 1394 ساعت 09:38 ق.ظ

جوادنیا بهتر از جاهای دیگس مربیا همشون اولش سخت میگیرن که خوب یاد بگیرین نظامی بودن و بعدش باهات رفیق میشن خوراکی ببرین با خودتون انقدر راحت میشه پیچید مرخصیاتونم دیرتر از ساعت معین رفتین رفتین پست تنبیهی نمیخوره بهتون خلاصه که کلان خدمت به تخمت بگیر که بگذر گر میگذرد غمی نیس چون .... موتوری حالیت نیست

سعید لشگری چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 05:54 ب.ظ

داداشایه گلم من سرباز خدمات یگان تربیت بدنی هستم ایشاله که زود تموم کنید اعزامی 19/7/94 کار داشتید بیاید استخر ;)

علی شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 12:20 ب.ظ

ممنون از راهنماییتون خیلی خوب بود، من اول اردیبهشت 95، 6 صبح اعزامم، مسیرشم مسینکه زیاده 09376192263 این شمارمه،یه رفیق هم مسیر از تهران هست زنگ بزنه هماهنگ شیم چند تا کچل به امید خدا بریم پادگان

رضا دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام
توضیحات خوبی بود ممنون از وبلاگ خوبت

محمد صادق موثقی نیا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام به همه دوستای عزیز. من اعزامی 1 تیر 94 بودم و سربازیم 1 بهمن 94 هم تموم شد (پروژه کسری خدمت دو تا داشتم) سال قبل همین موقع در به در دنبال کسب اطلاعات بیشتر میگشتم ولی کسی رو پیدا نکردم، به هر حال وظیفه خودم میدونم حدالامکان کمکتون کنم، هر کسی سوالی داشت برام ایمیل کنه سریع جواب میدم. مخلص
movasaghinia@gmail.com

محمد چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام من داداشم اعزامی 1 تیر95 هستش خواستم بدونم پست های توی کوه و اینجور جاها خیلی سختشه یانه ؟هم از لحاظ ابو هوا هم مدت پست مدرکشم لیسانسه

بابک اعزامی 93/4/1 شنبه 5 تیر 1395 ساعت 02:02 ب.ظ http://keeprightb.blogfa.com

محمد جان نگران نباش. یکم سختی داره ولی به نسبت جاهای دیگه اذیت نمیشه. پستش هم اونجوری که فک میکنی سخت نیست. لیسانسه دیگه راحته. مسلح هم که نیست. فقط یکم باید از خوابش بزنه

یکم بنویسم که هم برای خودم یه مروری بشه، هم شاید به درد کسی بخوره.
2 سال پیش این موقع ها روزهای اول آموزشی من توی جوادنیا بود.
از چند روز قبل از اعزام موهامو کم کم کوتاه کردم که یهو شوکه نشم. چون قبل از جوادنیا، باهنر کرمان افتاده بودم و از نظر روحی خودم رو برای اونجا آماده کرده بودم، اصلا ناراحت نبودم و برعکس، خوشحال بودم که پارتی جور شد و از خدمت توی نیروی انتظامی راحت شدم. دوره ما هم توی ماه رمضون بود. صبح روز اعزام، یه لباس معمولی به تن، یه کیسه تنقلات و لوازم ضروری به دست، با یکی از آشناها رفتم تا پادگان. خانواده ها رو میدیدی اونجا که اومدن فرزند کچلشون رو برسونن پادگان. یه غم و دلهره ی خاصی توی فضا بود. تا پشت در پادگان استرس داشتم یکم. ولی به محض اینکه گفتن بیاید تو و از در وارد شدیم استرس ها رفت. رفتیم بالا لباسهامون و... دادن. یه 4 روزی نگهمون داشتن. بعدش اومدیم مرخصی. مرخصی اول که تموم شد و برگشتم پادگان، غروب روز اول رو یادم نمیره. غم همه وجودمو گرفته بود. خیره شده بودم به بوته علف کنار توالت. به خودم میگفتم:وااای... 21 مااااه...
ولی الان اون 21 ماه چند وقتی هست که گذشته. حین خدمت آموزشی به خودم قول داده بودم که هیچ وقت سختی هاش رو یادم نره. هیچ وقت این جمله ی مزخرف رو نگم که: یادش بخیر. خدمت همش خاطره بود.
الان هم اینو نمیگم. ولی این حقیقت هست که سختی هاش یادتون میره و خاطره های کوچیکش یادتون میمونه.
به هر حال خدمت سخت هست و امیدوارم تغییر کنه و بهتر بشه یجوری.
برای اعزامی های جوادنیا. بدونید که سخته و خودتون رو آماده کنید ولی خودتون سخت نگیریدش. این توصیه خیلی تکراریه ولی بعضی لحظات اونجا یادتون میره که نباید سخت بگیرید. سعی کنید یادتون نره.
و راضی باشید از اینکه توی جوادنیا هستید

محمد برج 6 دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 07:47 ب.ظ

https://telegram.me/joinchat/AtxwXgqVpTcdAJ_xqD9RIg

محمد برج 6 دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
لینک گروه اعزامی های برج 6 وزارت دفاع پادگان شهید جوادنیا

سعید شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام مرسی از همه دوستان و راهنمایی های مفیدشون ، بلاخره نوبت من هم شد . برج 6 چند روز دیگه، اعضام هستم به جوادنیا خوشحال میشم اگر کسی اعزام برج 6 هست با هم آشنا بشیم .
09359374026 سعید متقیان
در ضمن نتونستم وارد گروه تلگرام بشم لطفا من رو هم اد کنید
با سپاس

محمد برج 6 یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 08:55 ب.ظ

https://telegram.me/joinchat/AtxwXgqVpTcdAJ_xqD9RIg

لینک گروه اعزامی های برج شش

پس از ورود خودتون رو معرفی کنین
میزان تحصیلات و شهر اعزام تا باهم بیشتر آشنا بشیم

ابوالفضل جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام بچه ها
من درحین پست کردن دفترچه هستم...من مدرکم لیسانسه و پایان نامه ام طراحی ی وسیله نظامی بود...و از طریق استادم به وزارت دفاع معرفی شدم و پروژم پذیرفته شد و بهم پیشنهاد کار کردن اما چون مدرکم لیسانس بود و حداقل مدرک برا استخدام فوق بود گفتن یا بیخیال قبولی ارشد بشو برو سربازی تو این پادگان یا برو خارج...خلاصه ما دیدم خارج رفتن کارت پایان خدمت میخاد تصمیم به سربازی گرفتیم...حالا قراره از طرف وزارت نامه ی بدن به ببرم مسئول سربازگرفتن برا وزرات دفاع هس که امریه بیام این پادگان...
میخاستم از اهل فن بپرسم چقد احتمال موافقت هست که آموزشیم بیوفتم اینجا؟؟؟با توجه به اینکه میگن این پادگان خوبیه و خیلیا میخان برن اینجا...
چون اونجا گفتن اگ آموزشی اینجا بیوفتی میتونیم بعد آموزشی اینجا جذبت کنیم وگرنه هیچ
درضمن بگم هنو دفترچه پست نگردم تا پسفردا نامه رو ببرم ببینم قبول میکنن که ریسک سربازی بکنم و درس نخونم یا نه؟
ببخشید یکم زیاد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد