پادگان جوادنیا قزوین

راهنمای دوره ی آموزشی در پادگان جوادنیا قزوین

پادگان جوادنیا قزوین

راهنمای دوره ی آموزشی در پادگان جوادنیا قزوین

راهنمای سربازان اعزامی به پادگان مرکز آموزش شهداء جوادنیا قزوین



هر سوالی راجع به جوادنیا تو ذهنتونه بپرسید . خاطره و توصیه و نصیحتی

هم دارید بنویسید تا همه استفاده کنند !!!!


نظرات 347 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

عزیز دستت درد نکنه

اطلاعات بسیار خوبی دادی به ما

اگه امکانش هست براتون ادامه بدین

حتما در اولین فرصت تکمیلش میکنم

مهدی جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

من فوق لیسانسم و اعزام شهریور. منتها تو دوران اموزشی یه چندتا تماس ضروری تلفنی دارم. از نظر میزان تماس تلفنی محدودیتی داره پادگان؟

نه محدودیتی تو تعداد تماس نداری ولی ممکنه تو زمانش محدود بشی . خیالت راحت به همه تماسات می رسی . فقط کارت تلفن یادت نره

محمد یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.mihandisk.blogfa.com

با سلام : لطفا نقشه این پادگان را بصورت عکس و یا ... در سایتتان بگذارید

سجاد چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

اقا من چطوری ازتون تشکر کنم بابت این همه اطلاعات خوب و مفید من بچه شهرستانم اعزامی برج 8
خیلی ممنون

محسن پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز ممنون بابت این همه اطلاعات خوب...
چندتا سوال داشتم
یکی اینکه من اعزامم یک هشته میخواستم بدونم با توجه به اینکه اون موقع هوا سرده لباس گرم مثل پلیور و شلوار پشمی با خودمون نبریم اصلا میزارن داخل ببریم..
بعدش من یک هشت باید برم محل اعزامی که تو برگه سفیدم هست چون از مازندرانم آدرسش ساریه .. گفتم شاید شما بدونی که از همونجا اعزامت میکنن پادگان یا میگن مثلا تا 24 ساعت بعد خودتو معرفی کن پادگان

و آخریم اینکه رفتی پادگان بهت لباس و اینا میدن میگن برو مثلا فردا بیا . همون موقع نمیری تو چون این همه راه بری قزوین لباس بگیری دوباره برگردی یه روز دیگه بری ستمه

حامدگلهرانی اعزامی برج ۳ سالار سال سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام من اعزامی ۱۸/۳/۱۳۹۰هستم یادش بخیر دوران اموزشی توی جوادنیا الان که دارم مینویسم فقط ده روز دیگه تا تموم شدن سربازیم دارم من بچه اصفهانم بعد اموزشی افتادم زرین شهر اصفهان دعاکنید اینجا نیفتید من که همه خدمتم را رفتم برجک البته چندماه ژاسبخش بودم ولی درکل جهنمه من که تمومش کردم ان شاالله تمومش کنید بچه ها راستی میدونستی ۱۰ماه مورد داری؟امید داری سرکاررررررررر تاکی؟/؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

امید چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

اقا دمت گرم بابت این همه اطلاعاتت خیلی خیلی کمکم کردی خدا خیرت بده بازم ازت ممنونم

امید چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

در مورد ساعات بیدار باش و خاموشیم بنویس ممنون

.......... شنبه 11 آذر 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

مرسی بابت اطلاعات خوبت
19 همین ماه اعزامم
خودم باید مراجعه کنم به پادگان ؟ یا از نظام وظیفه اعزام می کنن ؟
روز اول لباس دادن بر می گردیم یا موندنی هستیم ؟

میم.میم. دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://chayeghandpahloo.blogfa.com

دوست عزیز
از اطلاعات و مطالب ارزشمندت خیلی خیلی سپاسگذارم. سوال من اینه که اونجا به سیبیل گیر میدن؟ چون من سبیل دارم و اصلن دلم نمی خواد که کوتاهش کنم یا بزنمش. ممکنه که این برام دردسر بشه؟

milad دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

salm dawsh damet garm khili chiza dastam omad mn bayad 10.02 beram,faghat ye chizi mishe sigar booord dakhel ?yekaM, tozih bede

مهرداد دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

پادگان جوادنیا عیده نوروز چند روز تعطیله

سرباز سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

جواد نیا عید نوروز چند روز تعطیلی دارد؟

فرشاد دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

ممنون ، اطلاعاتی که از وبلاگت گرفتم خیلی کمک کرد .

حسن شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

می خواستم در مورد پذیرش در جوادنیا بدونم

مهدی پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام آقا من از تاریخ 19/11/91 جوادنیا اعزام شدم الانم اومدم مرخصی تا فردا 5 ظهر .
در کل پادگان خوبیه.
اگه سوالی داشتی بگو تا من جواب بدم.

امین یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
من اعزامی 02/01 هستم. اطلاعات خوبی بدست آوردم.ممنون
از آقا مهدی که اعزامی بهمن بودن سوال داشتم که اخیرا چه تغییراتی تو پادگان شده چون بیشتر نظرات مربوط به یک سال پیشه؟
بیشتر در مورد امکانات و هزینه های رفت و آمد سوال دارم.

حامد شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

بهمن دم کرم یه سوال داشتم بهد اموزشی کجا می افتی

سرباز پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

من گروهان 32 بودم ١٨/٠١/٩١ حدس میزنم بشناسمت از روی سنت من منشی گروهان بودم میشناسیم؟

نیما یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 04:29 ب.ظ

با عرض سلام
آقا من فوق لیسانس رشته مهندسی مواد دارم و میخواستم امریه بگیرم از شرکت های وابسته به صنایع دفاع. از شانس بد من یه 2 ماهی هست که دیگه امریه نمیگیرن، ولی گویا اگر بتونم خودم را برای آموزشی بندازم پادگان جوادنیا میتونم امریه از اون شرکت بگیرم!!
میشه راهنمایی کنید که چجوری میتونم آموزشیمو بندازم اونجا؟!!!
راستی تاریخ اعزامم یک شهریور 1392 هست!!
با تشکر

مصطفی مرادی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام من لیسانس علوم ازمایشگاهی از دانشگاه پزشکی تهران دارم تاریخ اعزامم رو برگه سبزم زده 1تیر 92فامیلمون برام امریه بیمارستان چمران رو درست کرده تو پاستاران که وابسته به وزارت دفاعه تنها پادگان وزارت دفاع هم جوادنیا قزوینه بهم گفتن اگه امریت تایید بشه رو برگه سفیدت زده جوادنیا قزوین حالا میخاستم بدونم
1)من که اول تیر میرم اموزشی هوای اونجا خیلی گرمه تو تیر ومرداد اخه من یه پسر توپل هستم که از دوم دبیرستان فعالیت بدنی نداشتم اونجا صبحگاه باید خیلی دوید اذیت میکنن رژه سنگینه؟
2)اول تیر که بریم وسایلمون رو بهمون میدن بعد میفرستنمون شهرمون من تو تهران زندگی میکنم چند روز بهمون وقت میدنسوم تیر نیمه شعبان هستش امکان داره سه چهار روز بفرستن خونه سخترین کار وسخت ترین روزها اونجا چیه وکی هستش اونجا چیزی به اسم خشم شب وزندگی در شرایط سخت داریم برخوردشون با لیسانسه به بالا چیه امکانات دانشجو ها چیه؟خواهشا خواهشا حتما جوابمو بده یک دنیا ممنون

13 جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

من اعزامی 2/2/92 هستم ! الانم مرخصی میان دوره رو می گذرونم

راجع به دوستمون آقا نیما فکر نکنم بدون امریه بشه کار خاصی کرد که بیوفتی جواد نیا ! بهتره از قبلش فکرش باشی. اما این دوره که ما هستیم دورانی که تعجیل زدن و امریه نداشتن از روی اتفاق افتادن جواد نیا

و اقای مرادی :
اره اقا رژه سنگینه تقریبا ولی داخل جواد نیا کلا سخت گیری نمیشه.بهتره این دوران رو فال نیک بگیری تا وزن کم کنی ! خیلی راحت میشه کم کرد ! من 6 کیلو کم کردم تا حالا. هوای اونجا هم به شدت غیر قابل پیش بینیه ! آفتابش بسیار داغه ! بارندگی زیادی داره و سرماشی هم واقعا استخوان سوزه !
واسه دوره ما هم روز اول فقط به اعزامی های 1/2 مرخصی یک روزه دادن که برن لباس سایز کنن. اینجا مرخصی زیاد میدن ولی اصلا نمیشه روش حساب کرد ! یعنی تا وقتی از دژبانی خارج نشدی مطمئن نیستی مرخصی داری یا نه ! زندگی شرایط سخت هم وجود نداره تو جواد نیا ! غذاش افتضاح نیست کلا، حمام و دستشویی خوبی داره، مربی های خوب و با شخصیت مخصوصا حالا که همه با تجربه ها و سخت گیر ها دارن به پایان خدمتشون نزدیک میشن.
طرز برخورد ها با دانشجو جماعت خوبه خیلی.شاید طی دوره 3-4 بار استخر هم ببرنتون.
تنها توصیه : خودتو تابلو نکن !

مرتضی جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام.مرسی بابت اطلاعات دقیقت.من نوزده مرداد نود و دو اعزامم هست(جوادنیا).چکار کنم بعد از آموزشی برم فروشگاه اتکا اصفهان خدمت کنم.پدرم اونجا کار میکنه.لطف کن سریع جواب بده کارم گیره

سرباز صفر شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

منم 20.5.92 اعزامم یعنی فردا مرسی اطلاعات خوبی بود

نوید شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

با سلام...دوستان من قبلا جوادنیا 55 روز خدمت کردم و یه دو سه روزی از اموزشیم باقی موند میخواستم بدونم دوباره بصورت کامل تجدید اموزش میشم...دوم اینکه مدرکم فوق دیپلمه وبچه تهرانم اگه میشه بهم بگید کسانیکه بصورت دانشجو هستند معمولا کجا میفتن؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم اگه اطلاعاتی دارید به ما هم بگید

مجید10 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

هه ! نبود ورودی سال 76؟؟؟؟ یادش به خیر !

[ بدون نام ] یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

با سلام من در دوره آموزشی در پادگان قزوین هستم و مبتلا به بیماری گوارشی که طبق ایین نامه معافی به ان تعلق می گیرد ولی در کمیسیون با در خواست من موافقت نشد ایا میتوانم در پادگان جواد نیا معافی بگیرم ؟ مراحل ان چقدر سخت است؟

حسین سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

آقا لطف کردی بابت مطلب مفیدی که در اختیار ما گذاشتی
تشکر

سرباز بی سر پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام داداش
ممنون واسه راهنمایی های خوبی که کردی
یه سوال داشتم.من گواهی تکمیلی بسیج دارم ولی امریه گرفتم واسه وزارت دفاع. اگه سپاه بود دیگه لازم نبود آموزشی برم. اینجا چجوریاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فدای مهربونیهات

سرباز بی سر پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام داداش
ممنون واسه راهنمایی های خوبی که کردی
یه سوال داشتم.من گواهی تکمیلی بسیج دارم ولی امریه گرفتم واسه وزارت دفاع. اگه سپاه بود دیگه لازم نبود آموزشی برم. اینجا چجوریاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فدای مهربونیهات

وحید قبولی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام دمت گرم داداش منم ۱۸/۱/۹۱رفتم اموزشی گرهان ۲۲جواد نیا یادش بخیر انموقع فرمانده کل سرهنگ کشتکار رضایی بود اگه کسی خبر داره بنوییسه ک درجش چیه راستی خاموشی بهارو تابستون۱۰وبیداری ساع۴:۳۰توتابستون و پاییزم بیداری ساعت۵:۳۰وخاموشی ساعت ۹

سلام دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام ، من کارشناسی کامپیوتر دارم آموزشی ام افتاده شهید جوادنیا اعزامی برج 92/10/01 1- من که برگ تکمیلی دارم یا قبولش دارند که من آموزشی نرم 2- من دفترچه از تهران پست کردم بعد آموزشی تهران میفتم یا نه 3- کسی که میتونه جواب سوال من روبده
باتشکر

علی سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

باسلام به سربازان گمنام مرسی از بابت اطلاعات که داده شد

محمد یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام به همه دوستای گل .
من 1 دی 92 اعزامی ب جوادنیا هستم . خواستم ببینم از شیراز کسی هست ک افتخار هم سفری و هم دوره ای رو داشته باشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام رفیق
اعزام 1 دیماه از شیراز
میل بزن هماهنگ شیم
ghorbanisolid@gmail.com

حسین - تهران - افسریه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

آقا واقعا ممنون

فکرکنم هممونو از ابهام در آوردی

1 دی 92 اعزامم

یه سرباز یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

من اعزامی 91/4/2 بودم
نصیحت ها :
توکل کن بخدا (یاد می کنم کسی را که مرا یاد کند)
1 - دنبال معاف از رزمی باشید تا بعنوان مربی آموزش نگهتون ندارن ، که خیلی سخته
2 - زیاد دنبال آشنا بگردین ، تو رفقای خودتون تو جوادنیا پرن ، یه سری بند پ فوق العاده ای دارن ، ازشون بخواهید یه حرکتی واسطون بکنن
3 - به سربازای اونجا زیاد اعتماد نکنید (اکثرا یا دنبال موتورین) البته توشون بچه های با معرفت که بهتون راه و چاه نشون بدن کم نیستن
بازم توکل کنید به خدا (کسی که به من تکیه کند ، او را تکیه گاهی محکمم)

مسعود دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

دوستان منم برج 9 باید برم بران دعا کنید

من شنبه 7 دی 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

میشه آدرس پستی پادگانو اینجا بذاری؟ و یه سوال !نامه هارو باید سربازا برن چک کنن ببینن براشون اومده؟یا خودشون میدن بهشون؟

محمدرضا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام
ممنون از اطلاعاتت
امروز برگ سفیدم اومد، اغزام اول اسفند 92
من بچه تهران، صادقیه ، هستم

محمدرضا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

اینم ایمیلم
m_r_n_r@yahoo.com

حمید دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام داش.منم اعزامم اول اسفنده 92
من بچه مشهدم

سامان سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام بچه ها
یادش بخیر من 89/8/1 اونجا با مدرک فوق دیپلم بودم.
اموزشی تموم شد رفتم یگان لیسانس قبول شدم ترخیص شدم.
الان اعزامی 92/12/1 شدم.
اگه کسی از قانون جدید کفایت اموزش خبر داره بهم بگه.
09357729918
اینم تلمه
از بچه هایی که تازه میخوان برن اونجا کسی سوال داشت در خدمتم

sadegh سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

منم از یزد اول اسفند اعزامم...متاهلا باید کپی سند ازدواج همراشون باشه؟؟؟کسی میدونه؟

حسن ده گلی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام بر یک اسفندی های جوادنیا
من حسن ده گلی، یک اسفند از بروجرد اعزامم
به امید دیدار با همه دوستان گلم

[ بدون نام ] دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام رفقا منم منصورم از اصفهان دارم 1/12 میام،دوستون میدارم ندیده!!!!

امین چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام دوستان
من اعزامی 91/12/1 بودم. به طور خلاصه چندتا نکته خدمتتون میگم:
1. با مربی ها کل کل نکنید. اونا هم مثل شما سربازن و بنده خداها باید دوره ی سربازیشون رو تو یه شرایط سخت و محیطی مثل پادگان بگذرونن که خیلی عذاب میکشن. لذا اگر به شما توهینی هم کردن از اشتباهشون بگذرید و گذشت کنید چون وضعیت خیلی سختی دارن
2. زیاد از آب پادگان برای آشامیدن استفاده نکنید. من همیشه تو پادگان گلو درد داشتم و مریض بودم . از وقتی از آب معدنی استفاده کردم برای نوشیدن دیگه سرما نخوردم. آب معدنی رو می تونید از بوفه تهیه کنید.
3. رژه رفتن و خیلی خوب گرفت از سرهنگ برای رژه و .... همه الکی هست. تا می تونید بپیچونید. مثلا بگین واریکوسل دارم و یا شکمم درد می کنه و یا موچ پام پیچ خورده.
4. شایعه خیلی زیاده و به هیچ چیز توجه نکنید.
5 . امتحانای عملی که در آخر می گیرن همه چرت هست و به همه حداکثر نمره رو میدن . تنها امتحانای کتبی و تیر اندازی مهم هستن برای درجه گرفتن
6. با بچه های گروهان های دیگه خوب باشید و اجازه ندید کسی بینتون تفرقه بندازه
7. با همدیگه مهربون باشید و به هم کمک کنید
8. بچه ها خیلی سریع میگذره و اصلا نگران نباشید
9. بیسکویت ساقه طلایی ، آلو و اگه میتونید میوه ببرید چون غذاهای اونجا فیبر نداره و یوبوست می گیرین
10. اجازه ندید آخوندای اونجا عقاید خرافیشون رو به شما تحمیل کنن. اگه کسی در جهت ترویج خرافات حرفی میزد بهش گوشزد کنین و از کسی نترسین. من از این کارا زیاد کردم و هیچ اتفاق خاصی هم نیافتاد
برای همه آرزوی موفقیت می کنم
برای همه آرزوی موفقیت می کنم

مصطفی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام و تشکر از اطلاعات مفیدتون
من اول اسفند 92 تو همین پادگان اعزامم. قراره 7 صبح از شهرک آزمایش اصفهان با ماشین های پادگان بیایم. بی صبرانه منتظر رسیدن اون روز هستم.
به امید دیدار

اصغرنصیری-اردبیل چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام داداشای گلم
بچه اگه ما جمعه برسیم اونجا میزارن بریم داخل پادگان منظورم اینه که اگه پنج شنبه شب و یا جمعه برسیم اونجا راهمون میدن یا میگن که برین شنبه بیاین؟؟؟
صادق جان نگران لباس و پوتین نباش میگن داخل پادگان خیاطی هستش اگه پوتینم اندازه پات نبود با بچه های دیگه میشه عوضش کرد..
دوستای عزیزم :
صادق-محمد-مسعود-سپاهان-سالار-حسین-امین خوشبختم زودی میبینمتون...راستی ی نشینونی بدین که همدیگرو بشناسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد